СТАЖУВАННЯ

ПРОГРАМА ПРОФЕСІЙНИХ СТАЖУВАНЬ У ДЕРЖАВНІЙ УСТАНОВІ «ОФІС З РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЕКСПОРТУ»

Стажування в Офісі з розвитку підприємництва та експорту – це тримісячна програма, спрямована на профорієнтацію студентів 5-6 курсів. Ми розуміємо як важливо мати можливість попрактикуватись, та перетворити університетські знання у відпрацьовані навички та відточити їх на реальних прикладах, отримати підтримку менторів, які направлять та підкажуть.

Стажування — це шанс долучитися до команди висококваліфікованих професіоналів, що допомагають українським компаніям всебічно розвиватись та підкорювати міжнародні ринки. Ми є частиною урядової механізму реалізації економічної політики держави, та рок за роком доводимо свою ефективність, застосовуючи кращі міжнародні практики.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ СТАЖЕРІВ

Ми пропонуємо:

  • Стажування в команді професіоналів тривалістю до 3-х місяців;
  • Цікаві завдання та можливості реалізовувати власні ідеї;
  • Індивідуальний графік роботи; 
  • Участь в навчальних заходах Офісу та інших заходах для бізнесу;
  • Участь у розбудові екосистеми України та змінах нашої держави;
  • Долучення до проектів національного та міжнародного масштабу;
  • Офіційні документи та рекомендаційні листи після проходження стажування.    

*Стажування є неоплачуваним.

Наш ідеальний кандидат/кандидатка:

  • Студент\ка 5-6 курсу за      спеціальностями     : управління, менеджмент, міжнародна економіка, економічна кібернетика та інші напрями     ;
  • З аналітичним складом мислення, здатністю працювати в режимі багатозадачності та працювати в команді;
  • Вільно володіє українською та англійською мовами (письмова, розмовна);
  • Сумлінно виконує обов’язки та відмінно дотримується дедлайнів

Як потрапити на стажування:

    Надсилай свої дані (мотиваційний лист та резюме), з поміткою «Стажер Офісу з розвитку підприємництва та експорту» на пошту hr@epo.org.ua або переходь за лінком https://bit.ly/3F9Oif7 та заповнюй анкету й починай отримувати реальні знання під менторством експертів Офісу.

Деталі про Офіс тут: https://business.diia.gov.ua/eepo

НАПРЯМИ СТАЖУВАННЯ

1. Відділ освіти та підтримки малого та середнього бізнесу

Функції:

  • Допомога в організації та проведенні освітніх заходів:
  • Участь у розробці комунікаційних матеріалів (розсилки, пости для соцмереж, інші комунікаційні канали);
  • Комунікація з зареєстрованими учасниками заходів (підтвердження участі, відправлення матеріалів після заходів);
  • Технічна підтримка у проведенні заходів онлайн; 
  • Участь у створенні профайлів на експортному порталі в рамках проекту з розвитку сектору органіки;
  • Моніторинг інформації про органіку та допомога у створенні дайджесту;
  • Допомога у створенні звітів відділу;
  • Участь у діючих проектах та програмах Офісу.

2. Відділ маркетингу та зв’язків з громадськістю

Функції:

  • Написання статей про історії успіху компаній експортерів;
  • Створення таблиці з тегами стейкхолдерів в LinkedIn;
  • Підготовка текстів публікацій для соцмереж;
  • Комунікація з підписниками;
  • Допомога в створенні звітів відділу;
  • Участь у діючих проектах та програмах Офісу.

3. Відділ цифрової трансформації

Функції:

  • Пошук та наповнення контентом веб-порталу Дія.Бізнес Експорт (https://export.gov.ua/) контентом.    
  • Комунікація з представниками бізнесу та створення особистих кабінетів на веб-порталі  підключення Дія.Бізнес Експорт;
  • Перенесення бази клієнтів установи з сайту (CRM) на веб-портал;
  • Створення аналітичних звітів про статистику користування веб-порталом та CRM системою.    

Які навички отримує стажер(ка):

  • Навички роботи з CRM: пошук компаній, актуалізація даних;
  • Навички роботи з об’ємними веб-платформами – користування адміністративною панеллю;
  • Навички перевірки даних компаній в YouControl та аналогічних інструментах;
  • Навички ведення діалогу з бізнесом;
  • Знайомство та комунікації з іноземними фахівцями сфери ЗЕД;
  • Ознайомлення з роботою одної з  найінноваційніших команд країни.

4. Відділ аналітики та стратегії

Функції:

  • Підготовка оглядів зовнішніх ринків та потенціалу української продукції на зовнішніх ринках;
  • Участь в проведенні аналізу із визначення пріоритетних ринків та відповідних товарів/послуг для розвитку українського експорту; 
  • Підготовка презентацій оглядів зовнішніх ринків; 
  • Підготовка інформаційних матеріалів щодо умов виходу на зовнішні ринки; 
  • Оновлення матеріалів Хелпдеску для експортерів до ЄС; 
  • Підготовка аналітики в сфері розвитку малого і середнього підприємництва в Україні;
  • Робота з базами даних та підготовка аналітичних звітів;
  • Підготовка інших аналітичних матеріалів. 

5. Відділ бізнес можливостей

Функції:

  • Підготовка бізнес-профілей компаній;
  • Комунікація з представниками бізнесу;
  • Технічна підтримка організації онлайн-зустрічей в рамках проведення торговельних місій;
  • Допомога в організації участі українських компаній на міжнародній виставці Organic Natural (офлайн подія);
  • Моніторинг актуальних можливостей для українських компаній (грантові можливості, міжнародні заходи тощо);
  • Допомога у підготовці звітності відділу;
  • Участь у діючих проектах та програмах Офісу.

6. Відділ консалтингу

Функції:

  • Пошук інформаційних приводів, актуальних новин та інформації з питань підтримки та розвитку мікро-, малого та середнього підприємництва.
  • Підготовка новин та інформаційних матеріалів для вебсайту Дія.Бізнес (business.diia.gov.ua).
  • Відстеження та моніторинг тенденцій в національних та міжнародних проєктах та програмах з питань підтримки та розвитку МСП, а також у сфері зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності.
  • Допомога з підготовкою щотижневих дайджестів з питань підтримки та можливостей для малого та середнього підприємництва.
  • Допомога з аналітикою даних з питань підтримки та розвитку МСП, а також з аналізом ефективності регіональних центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.
  • Допомога з розробкою нових розділів на вебсайті Дія.Бізнес
  • Допомога з іншою поточною роботою в рамках діючих проєктів та програм Офісу.