СТАЖУВАННЯ
ПРОГРАМА ПРОФЕСІЙНИХ СТАЖУВАНЬ У ДЕРЖАВНІЙ УСТАНОВІ «ОФІС З РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЕКСПОРТУ»
Стажування в Офісі з розвитку підприємництва та експорту – це тримісячна програма, спрямована на профорієнтацію студентів 5-6 курсів. Ми розуміємо як важливо мати можливість попрактикуватись, та перетворити університетські знання у відпрацьовані навички та відточити їх на реальних прикладах, отримати підтримку менторів, які направлять та підкажуть.
Стажування — це шанс долучитися до команди висококваліфікованих професіоналів, що допомагають українським компаніям всебічно розвиватись та підкорювати міжнародні ринки. Ми є частиною урядової механізму реалізації економічної політики держави, та рок за роком доводимо свою ефективність, застосовуючи кращі міжнародні практики.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ СТАЖЕРІВ
Ми пропонуємо:
- Стажування в команді професіоналів тривалістю до 3-х місяців;
- Цікаві завдання та можливості реалізовувати власні ідеї;
- Індивідуальний графік роботи;
- Участь в навчальних заходах Офісу та інших заходах для бізнесу;
- Участь у розбудові екосистеми України та змінах нашої держави;
- Долучення до проектів національного та міжнародного масштабу;
- Офіційні документи та рекомендаційні листи після проходження стажування.
*Стажування є неоплачуваним.
Наш ідеальний кандидат/кандидатка:
- Студент\ка 5-6 курсу за спеціальностями : управління, менеджмент, міжнародна економіка, економічна кібернетика та інші напрями ;
- З аналітичним складом мислення, здатністю працювати в режимі багатозадачності та працювати в команді;
- Вільно володіє українською та англійською мовами (письмова, розмовна);
- Сумлінно виконує обов’язки та відмінно дотримується дедлайнів
Як потрапити на стажування:
Надсилай свої дані (мотиваційний лист та резюме), з поміткою «Стажер Офісу з розвитку підприємництва та експорту» на пошту hr@epo.org.ua або переходь за лінком https://bit.ly/3F9Oif7 та заповнюй анкету й починай отримувати реальні знання під менторством експертів Офісу.
Деталі про Офіс тут: https://business.diia.gov.ua/eepo
НАПРЯМИ СТАЖУВАННЯ
1. Відділ освіти та підтримки малого та середнього бізнесу
Функції:
- Допомога в організації та проведенні освітніх заходів:
- Участь у розробці комунікаційних матеріалів (розсилки, пости для соцмереж, інші комунікаційні канали);
- Комунікація з зареєстрованими учасниками заходів (підтвердження участі, відправлення матеріалів після заходів);
- Технічна підтримка у проведенні заходів онлайн;
- Участь у створенні профайлів на експортному порталі в рамках проекту з розвитку сектору органіки;
- Моніторинг інформації про органіку та допомога у створенні дайджесту;
- Допомога у створенні звітів відділу;
- Участь у діючих проектах та програмах Офісу.
2. Відділ маркетингу та зв’язків з громадськістю
Функції:
- Написання статей про історії успіху компаній експортерів;
- Створення таблиці з тегами стейкхолдерів в LinkedIn;
- Підготовка текстів публікацій для соцмереж;
- Комунікація з підписниками;
- Допомога в створенні звітів відділу;
- Участь у діючих проектах та програмах Офісу.
3. Відділ цифрової трансформації
Функції:
- Пошук та наповнення контентом веб-порталу Дія.Бізнес Експорт (https://export.gov.ua/) контентом.
- Комунікація з представниками бізнесу та створення особистих кабінетів на веб-порталі підключення Дія.Бізнес Експорт;
- Перенесення бази клієнтів установи з сайту (CRM) на веб-портал;
- Створення аналітичних звітів про статистику користування веб-порталом та CRM системою.
Які навички отримує стажер(ка):
- Навички роботи з CRM: пошук компаній, актуалізація даних;
- Навички роботи з об’ємними веб-платформами – користування адміністративною панеллю;
- Навички перевірки даних компаній в YouControl та аналогічних інструментах;
- Навички ведення діалогу з бізнесом;
- Знайомство та комунікації з іноземними фахівцями сфери ЗЕД;
- Ознайомлення з роботою одної з найінноваційніших команд країни.
4. Відділ аналітики та стратегії
Функції:
- Підготовка оглядів зовнішніх ринків та потенціалу української продукції на зовнішніх ринках;
- Участь в проведенні аналізу із визначення пріоритетних ринків та відповідних товарів/послуг для розвитку українського експорту;
- Підготовка презентацій оглядів зовнішніх ринків;
- Підготовка інформаційних матеріалів щодо умов виходу на зовнішні ринки;
- Оновлення матеріалів Хелпдеску для експортерів до ЄС;
- Підготовка аналітики в сфері розвитку малого і середнього підприємництва в Україні;
- Робота з базами даних та підготовка аналітичних звітів;
- Підготовка інших аналітичних матеріалів.
5. Відділ бізнес можливостей
Функції:
- Підготовка бізнес-профілей компаній;
- Комунікація з представниками бізнесу;
- Технічна підтримка організації онлайн-зустрічей в рамках проведення торговельних місій;
- Допомога в організації участі українських компаній на міжнародній виставці Organic Natural (офлайн подія);
- Моніторинг актуальних можливостей для українських компаній (грантові можливості, міжнародні заходи тощо);
- Допомога у підготовці звітності відділу;
- Участь у діючих проектах та програмах Офісу.
6. Відділ консалтингу
Функції:
- Пошук інформаційних приводів, актуальних новин та інформації з питань підтримки та розвитку мікро-, малого та середнього підприємництва.
- Підготовка новин та інформаційних матеріалів для вебсайту Дія.Бізнес (business.diia.gov.ua).
- Відстеження та моніторинг тенденцій в національних та міжнародних проєктах та програмах з питань підтримки та розвитку МСП, а також у сфері зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності.
- Допомога з підготовкою щотижневих дайджестів з питань підтримки та можливостей для малого та середнього підприємництва.
- Допомога з аналітикою даних з питань підтримки та розвитку МСП, а також з аналізом ефективності регіональних центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.
- Допомога з розробкою нових розділів на вебсайті Дія.Бізнес
- Допомога з іншою поточною роботою в рамках діючих проєктів та програм Офісу.