10.04.2024 р. відбулась Зустріч Бізнес-Марафону Успішного менеджера з Павлом Кожухарем
10.04.2024 р. відбулась 2️⃣ зустріч Бізнес-Марафону Успішного менеджера з Павлом Кожухарем, який має великий досвід роботи на посадах C-level у Авто Медіа Холдинг, мережі піцерій Dominos, а з 2022 р. працює директором з маркетингу одного з найбільших ритейлерів – METRO Україна (обсяг доходу компанії сягнув порядка 25 млрд грн у 2023 р.).
‼️ Основний меседж нашого гостя: «Ґрунтовне розуміння потреб споживача, руйнація шаблонного сприйняття бренду – це шлях до побудови нової рекламної культури». «Шуршдні», «Оптокультура» – одні з найактуальніших успішних інноваційних кейсів від METRO Україна.
Ще Павло Кожухар пояснив, як на практиці в компанії втілюється концепція сталого розвитку:
📍сплата у повному обсязі податків, що є вагомою фінансовою підтримкою для держави;
📍виважена фінансово-економічна політика, яка дозволяє зберігати фінансову стійкість компанії у довгостроковій перспективі, у тому числі за форс-мажорних обставин війни і пандемії;
📍розуміння цінності працівників: компанія не скорочує персонал, у тому числі під час воєнного стану, не застосовує систему штрафів, – а це формує високу лояльність до бренду роботодавця та сприяє досягненню цілей працівників і бренду;
📍METRO реалізує благодійні проєкти, зокрема фінансування протезування українців, які втратили кінцівки внаслідок війни росії проти України (http://surl.li/qvinf).
✅ Було й багато інших корисних порад і кейсів успішного менеджменту, конструктивної реакції на хейт, нетворкінгу, актуальних напрямів цифровізації!
🎉Дякуємо Павлу за щирі відповіді і цікавий досвід‼️🔝💰