Дисципліна для бакалаврів-менеджерів 3 курс

🌍 Актуальність курсу:

Сьогодні, в світі, де панує інформація як один з найважливіших інструментів впливу, володіння підходами і методами аналізу даними в динаміці та в різному контексті, розуміння причинно-наслідкових зв’язків, обґрунтування управлінських рішень є важливими навичками для побудови ефективного бізнесу.

🔍 Мета курсу:

Навчити здобувачів аналізувати, систематизувати, подавати, інтерпретувати інформацію, оптимізувати дії підприємства, ухвалювати ефективні рішення.

📘 Ключові теми:

  • Основні поняття бізнес-аналітики
  • Інформація в бізнес-аналітиці
  • Класифікації і групування в бізнес-аналітиці
  • Візуалізація даних
  • Оцінювання бізнес-середовища
  • Описова, прогнозна та рекомендаційна аналітика
  • Методи та інструменти фінансової, маркетингової, HR-аналітики

💼 Практичні завдання:

  • Вирішення бізнес-кейсів
  • Аналіз статистичних даних підприємства
  • Використання інструментарію Microsoft Excel для аналізу
  • Групові презентації за обраними темами
  • Тестування за темами лекцій
  • Вирішення аналітичних завдань
  • Проходження інтегрованого он-лайн курсу «Аналітика в продуктовому ІТ» на платформі Strum від компанії Genesis

🧠 Очікувані результати навчання (SMART-формат):

  • Specific: аналізувати інформацію та робити відповідні висновки
  • Measurable: впливати на результат роботи підприємства
  • Achievable: застосовувати методи та інструменти бізнес-аналітики
  • Relevant: обґрунтовувати управлінські рішення, оптимізувати дії підприємства
  • Time-bound: навчаться до кінця семестру ефективно працювати з інформацією.

Більше інформації в силабусі: