🎯 Бізнес-аналітика
Дисципліна для бакалаврів-менеджерів 3 курс
🌍 Актуальність курсу:
Сьогодні, в світі, де панує інформація як один з найважливіших інструментів впливу, володіння підходами і методами аналізу даними в динаміці та в різному контексті, розуміння причинно-наслідкових зв’язків, обґрунтування управлінських рішень є важливими навичками для побудови ефективного бізнесу.
🔍 Мета курсу:
Навчити здобувачів аналізувати, систематизувати, подавати, інтерпретувати інформацію, оптимізувати дії підприємства, ухвалювати ефективні рішення.
📘 Ключові теми:
- Основні поняття бізнес-аналітики
- Інформація в бізнес-аналітиці
- Класифікації і групування в бізнес-аналітиці
- Візуалізація даних
- Оцінювання бізнес-середовища
- Описова, прогнозна та рекомендаційна аналітика
- Методи та інструменти фінансової, маркетингової, HR-аналітики
💼 Практичні завдання:
- Вирішення бізнес-кейсів
- Аналіз статистичних даних підприємства
- Використання інструментарію Microsoft Excel для аналізу
- Групові презентації за обраними темами
- Тестування за темами лекцій
- Вирішення аналітичних завдань
- Проходження інтегрованого он-лайн курсу «Аналітика в продуктовому ІТ» на платформі Strum від компанії Genesis
🧠 Очікувані результати навчання (SMART-формат):
- Specific: аналізувати інформацію та робити відповідні висновки
- Measurable: впливати на результат роботи підприємства
- Achievable: застосовувати методи та інструменти бізнес-аналітики
- Relevant: обґрунтовувати управлінські рішення, оптимізувати дії підприємства
- Time-bound: навчаться до кінця семестру ефективно працювати з інформацією.
Більше інформації в силабусі: